ღონისძიებები

თემატური გეგმები


სსიპ წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფელ ზედა მესხეთის ბროწეულას საჯარო სკოლა
                                      თემატური გეგმა მათემატიკაში
                                       II კლასი I სემესტრი
თემატური ერთეული
თემის დასახელება
ესგ-ის შედეგები
რესურსები
მეთოდები და აქტივობები
შეფასება
ჩატარების დრო
საათების რაოდენობა
გავიმეოროთ პირველ კლასში ნასწავლი.
1.რაოდენობა და მისი ჩაწერა ციფრებით.
მათ.II.1
2.1.5 .
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალისს ახსნა.
სავარჯოშოების ამოხსნა.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
17-09
18-09
2სთ
2.რიცხვების შედარება დაწყვილებით.
მათ.II.4.1
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალისს ახსნა.
სავარჯოშოების ამოხსნა.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
19-09
20-09
2სთ
3.შეკრება
მათ.II.2.1

მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
გავლილი მასალის შეხსენება, ,,მათემატიკური კარნახი“
სავარჯიშოების ამოხსნა,შეჯამება,შეფასება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
21-09
24-09
2სთ
4.გამოკლება
მათ.II.2.1
მაგნიტური დაფა,მარკერები,მაგნიტური რგოლები,ბარათები
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება,შეჯამება,შეფასება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
25-09
26-09
2სთ
5.გამოსახულება
მათ.II.1.3
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები,,ბარათები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯისოების შესრულება,ჯგუფური მუშაობა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
27-09
28-09
2სთ
6.რამდენიმე შესაკრები
მათ.II.1.2
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები,ბარათები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
01-10
02-10
2სთ
7.ცხრილი
მათ.II.13.3.
 მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები,ბარათები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
03-10
04-10
2სთ
8.რიცხვთა ღერძი
მათ.II.2.4
მაგნიტური რგოლები,მაგნიტური რგოლები,ბარათები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
05-10
08-10
2სთ
9.შეკრება გამოკლება რიცხვთა ღერძზე
მათ.II.2.4
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები,ბარათები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
09-10
10-10
2სთ
10.წირი და მისი არეები.
მათ.II.8.2
თვალსაჩინოებები
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
11-10
12-10
2სთ
11.მონაკვეთი და ტეხილი

მათ.II.8.1
თვალსაჩინოებები
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
15-10
16-10
2სთ
12.ფული
მათ.II.5.4
ბანკნოტები,მონეტები.
ახალი მასალის ახსნა,როლური თამაში. შეჯამება,შეფასება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
17-10
18-10
2სთ
ათეულები და ოცეულები
1.ოცეულების სახელები.

მათ.II.2.3
მათII.1.3.
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
19-10
22-10
2სთ
2.ათეულების სახელები
მატII.2.3
მათ.II.1.3
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
23-10
24-10
2სთ
3.ათეულების ჩაწერა ციფრებით.
მათ.II.1.2
მათ.II.1.4
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
25-10
26-10
2სთ
4.ათეულების შედარება.
მათII.4.1
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
29-10
30-10
2სთ
5.ათეულების შეკრება-გამოკლება
მათ.II.1.2
მათ.II.2.2.
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
31-10
01-11
2სთ
6.რიცხვების სახელები
მათ.II.2.3
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
02-11
05-11
2სთ
7.რიცხვების დაწერა ციფრებით.
მათ.II.1.4
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
06-11
07-11
2სთ
8.100-მდე რიცხვების შედარება
მათII.4.1
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
08-11
09-11
2სთ
9.მიმდევრობები
მათ.II.6.
მათ.II.6.2
მათ.II.6.3
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
12-11
13-11
2სთ
10.რიცხვთა მიმდევრობები
მათ.II.6.1.
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
14-11
15-11
2სთ
11.სახლები ქუჩაში და მისამართი.

მათ.II.1.5
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
16-11
19-11
2სთ
12.ლუწი და კენტი
მათ.II.1.5
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
20-11
21-11
2სთ
გეომეტრიული ფიგურები და გაზომვა
1.გზაჯვარედინების სახელები.
მათ.II.8.1
მათ.II.8.2
მათ.II.8.3
გეომეტრიული ფიგურების მოდელები,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
22-11
22-11
2სთ
2.არეების და ფიგურების სახელები
მათ.II.8.1
მათ.II.8.2
მათ.II.8.3
გეომეტრიული ფიგურების მოდელები,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
26-11
27-11
2სთ
3.რომელი არე უფრო დიდია?
მათ.II.8.1
გეომეტრიული ფიგურების მოდელები,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
28-11
1სთ
4.გრძელი და მოკლე
მათ.II.10.1
გეომეტრიული ფიგურების მოდელები,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
29-11
1სთ
5.დატოლება
მათ.II.10.1
გეომეტრიული ფიგურების მოდელები,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
30-11
1სთ
6.ნაბიჯი და მტკაველი
მათ.II.10.3
გეომეტრიული ფიგურების მოდელები,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
03-12
1სთ
7.სანტიმეტრი
მათ.II.10.3
სახაზავი,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
04-12

1სთ
8.მეტრი
მათ.II.10.3
გეომეტრიული ფიგურების მოდელები,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
05-12
1სთ
9.მართკუთხედი და კვადრატი
მათ.II.8.1
გეომეტრიული ფიგურების მოდელები,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
06-12
1სთ
10.წრე და წრეწირი.
მათ.II.8.1
გეომეტრიული ფიგურების მოდელები,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
07-12
1სთ
რიცხვები 20-დან 40-მდე.
1.რიცხვები 20-დან 40-მდე.

მათ.II.1.1
მათ.II.2.2
მათ.II.1.3
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
10-12
11-12
2სთ
2.რიცხვის დაშლა ათეულებად  და ერთეულებად.
მათ.II.1.2
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
12-12
1სთ
3.ერთნიშნა რიცხვების დამატება.
მათ.II.2.1
მათ.II.2.2.
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
13-12
2სთ
4.ერთნიშნა რიცხვების გამოკლება.
მათ.II.2.1
მათ.II.2.2
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
14-12
1სთ
5.ათეულების დამატება-გამოკლება.
მათ.II.2.2
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
17-12
18-12
2სთ
6.შეკრება ათეულის წარმოქმნით.
მათ.II.2.4
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
19-12
20-12
2სთ
7.გამოკლება ათეულის დაშლით.
მათ.II.2.4
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
21-12
24-12
2სთ
8.შესაკრებთა გადანაცვლება.

მათ.II.2.1
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
25-12
26-12
2სთ
9.სწორია თუ მცდარი?
დამატებითი
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.

2სთ
10.გაორმაგება
მათ.II.3.1
მათ.II.3.2
მაგნიტური დაფა,მაგნიტური რგოლები.
ახალი მასალის ახსნა,სავარჯიშოების შესრულება.შეჯამება,შეფასება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
27-12
28-12
2სთ



სსიპ წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფელ ზედა მესხეთის ბროწეულას საჯარო სკოლა.
                                     თემატური გეგმა ქართულ ენაში
 მე-2 კლასი 1-ლი სემესტრი.
მასწავლებელი:ნინო შალამბერიძე.
გაკვეთილის თემა
ესგ-ის სტანდარტი/ინდიკატორები
რესურსები
მეთოდები და აქტივობები
შეფასება
საათების რაოდენობა
ჩატარების დრო
1.მხიარული ზაფხული
ქართ.1.3.
ქართ.1.9.
ქართ.1.15.
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
ზაფხულისადმი წერილის მიწერა.
წერილის შესაბამისი ჩანახატის გაკეთება.
სქემა ,,გათენების“შევსება.
არეულად მოცემული სიტყვების დალაგება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
17-09
18-09
2.მუყაოს დათუჩა
ქართ.1.2.
ქართ.1.3.
ქართ.1.12
ქართ.1.14.
ქართ.1.15.
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.კითხვების დახმარებით ,,ჩემი საყვარელი სათამაშოს“აღწერა-ჩაწერა.
2.საყვარელი სათამაშოს ჩახატვა.
3.ძახილისნიშნიანი წინადადებების შესაბამისი ემოციების არწერა-ჩაწერა.
4.ტექსტიდან ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.ერთ-ორ,სამ და ოთხმარცვლიანი სიტყვების ამოწერა,ხმოვნების შემოხაზვა.
5.ჩამოთვლილი სიტყვებიდან ორის მეშვეობით წინადადების შედგენა.

ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
20-09
21-09
213.ველოსიპედის ბორბალი.
ქართ.1.3
ქართ.1.4.
ქართ.1.13.

წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.ტექსტიდან გამოტოვებული მოქმედების აღმნიშვნელი სიტყვების ამოწერა.
2.ბორბლის დახასიატება,მისი ემოციების ასახვა.
3.გამოტოვებული ასო-ბგერების ჩასმა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
3სთ
24-09
25-09
26-09
4.როგორ შეიქმნა ველოსიპედი.

წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
ჩამოწერა თუ რა ვიცოდით ველოსიპედზე ტექსტის წაკითხვამდე და წაკითხვის შემდეგ.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
1სთ
27-09
5.ჯაჭვი
ქართ.1.3.
ქართ.1.8.
ქართ.1.12
ქართ.1.13
ქართ.1.15
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.ჩამოთვლილი სიტყვების ცხრილში კითხვების მიხედვით განაწილება
2.მხოლოდ აქ მოცემული ასოების მეშვეობით სიტყვების შედგენა.
3.მოცემული სიტყვებიდან სამის შერჩევა და ჩახატვა.
4.წინადადებისათვის  ისეთი სიტყვის დამატება,რომ წინადადება უფრო საინტერესო გახდეს.
5.შეჯამების ცხრილის შევსება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
28-09
1-10
ვინ უპასუხებს ირაკლის.
ქართ.1.4.
ქართ.1.11
ქართ.1.13
ქართ.1.14
ქართ.1.15
 წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.შეკითხვების დაწერა.
2.გრამატიკული დავალება.
3.ლექსიკური ერტეულების დამუშავება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
2-10
3-10
ნივთების აჯანყება
ქართ.1.3
ქართ.1.5
ქართ.1.8
ქართ.1.12
ქართ.1.15
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.ცხრილში დამალული სასწავლო ნივთების მოძებნა და ამოწერა.
2.წინადადების დასრულება.
3.მოცემული ჯგუფების შესაბამისი სიტყვების ჩამოწერა.
4.ჩამოწერა ,,თუ რას იტყოდნენ შენზე სასწავლო ნივთები“
5.ნაწერისათვის კომიქსის დამატება.
6.გამოტოვებული წერტილების ჩასმა.
 7.წინადადებების სწორი თანმიმდევრობით წაშლილი ასო-ბგერების აღდგენა.

ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
6სთ
4-10
5-10
8-10
9-10
10-10
სასწავლო კანფეტები
ქართ.1.4.
ქართ.1.7
ქართ.1.12
ქართ.1.13
ქართ.1.14.
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
სქემის შევსება.
შეჯამება.
შეფასება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
11-10
12-10
ფილოსოფოსი ჭუკა
ქართ.1.4.
ქართ.1.7.
ქართ.1.12
ქართ.1.14
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.ყველაზე საინტერესო 3 შეკითხვის ამოწერა.
2.სქემის დასრულება.
3.რგოლებში სიტყვების სწორად განაწილება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
4სთ
15-10
16-10
17-10
18-10
შემოდგომა
ქართ.1.7
ქართ.1.13
ქართ.1.15
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.წინადადებებში საჭირო სიტყვების ჩასმა.
ცხრილის შევსება და გამოტოვებული სიტყვების ჩაწერა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
19-10
22-10
შემოდგომის ესკიზი
ქართ.1.5.
ქართ.1.8.
ქართ.1.12
ქართ.1.14
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.კროსვორდის შევსება.
2.ტექსტის დახმარებით ჩაწერა,თუ ვის ეკუთვნის სიტყვები.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
23-10
24-10
მარადმწვანე ხეები
ქართ.1.3.
ქართ.1.7.
ქართ.1.11
ქართ.1.12
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.ტექსტის მიხედვით ემოციების გრაფიკის დახაზვა.
2.ცხრილში ხის სახელების ჩაწერა.
3.შოშიაზე ხუთსტრიქონიანი ლექსის დაწერა.
4.შესაბამისი ილუსტრაციის შექმნა.

ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
25-10
26-10
ავგიას თავლა
ქართ.1.5
ქართ.1.7.
ქართ.1.10
ქართ.1.13
ქართ.1.14
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.კომიქსის შექმნა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
1სთ
29-10
ღრუბელი,რომელიც არ წვიმდა.
ქართ.1.4
ქართ.1.5.
ქართ.1.10
ქართ.1.13
ქართ.1.15
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1ამბის მოფიქრება და ჩაწერა.
2.საპირისპირო სიტყვების მიწერა.
3.გამხმარ ბაღზე ჟურნალისტური სიტუაციის დაწერა და კლასში შესაბამისი სიტუაციის გათამაშება.
4.მსგავსი მნიშვნელობის სიტყვების ხაზიტ დაკავშირება.
5.სქემის შევსება.
6.წვიმამდე და წვიმის სემდეგ ბაღის ჩახატვა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
6სთ
30-10
31-10
1-11
2-11
5-11
6-11
ჩურჩხელები
ქართ.1.3.
ქართ.1.5
ქართ.1.10
ქართ.1.13
ქართ.1.15
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.ცხრილის შევსება.
2.წინადადებების სწორი თანმიმდევრობით  დანომვრა
3.ტკბილეულისთვის საჭირო მასალის მოძიება და ჩამოწერა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
4სთ
7-11
8-11
9-11
12-11
ჭიანჭველა და ხორბლის მარცვალი
ქართ.1.3.
ქართ.1.7.
ქართ.1.13
ქართ.1.14
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.მარცვლისა და ჭიანჭველასადმი შესაბამისი თვისებების დაკავშირება.
2.პერსონაჟის შევსება და გმირის რუკის შევსება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
13-11
14-11

სპილოს ინტერვიუ ჭიანჭველასთან.
ქართ.1.2.
ქართ.1.4
ქართ.1.6.
ქართ.1.11
ქართ.1.14
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
ინფორმაციის დახარისხება.
სქემის შევსება
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
15-11
16-11
დაპირებული განძი
ქართ.1.3
ქართ.1.5.
ქართ.1.12
ქართ.1.15
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.წინადადების სწორი თანმიმდევრობის დანომვრა.
2.ფრაზების ერთი სიტყვით გამოთქმა.
3.ტექსტში დამალული ,,განძის“პოვნა და შემოხაზვა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
19-11
20-11
ყველაზე ლამაზი ხელები
ქართ.1.3
ქართ.1.4
ქართ.1.11
ქართ.1.14

წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
წყვილებში მუშაობა-სქემის შევსება და ჩანახატის გაკეთება.
2.საკუთარი ხელის ჩახატვა და გაფორმება.

ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
21-11
22-11
ბაყაყები
ქართ.1.4
ქართ.1.5.
ქართ.1.13
ქართ.1.14
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.ორი წინადადების შედგენა სიტყვა,,ფსკერის’ გამოყენებით.
2.სიტყვების სწორად ამოკითხვა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
23-11
26-11
ცელქი ბახალა
ქართ.1.3
ქართ.1.4
ქართ.1.12
ქართ.1.13
ქართ.1.15
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.ტექსტის გაგრძელების ჩაწერა და ნახატის ჩახატვა.
2.დარჩენილი ფრინველების მიმართ ადამიანთა დახმარების გარკვევა და ჩაწერა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
27-11
28-11
ზოოპარკი
ქართ.1.3
ქართ.1.4
ქართ.1.10
ქართ.1.12
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.ინტერვიუსთვის სავარაუდო კითხვების  და პასუხების ჩამოწერა.
2.გალიის გარეშე ლომის ჩახატვა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
29-11
30-11
მწვანე კუ
ქართ.1.2
ქართ.1.3
ქართ.1.8.
ქართ.1.13
ქართ.1.15
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
საიფორმაციო ტექსტის გაცნობა.


ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
1სთ
3-12
შემთხვევა ნადირობისას
ქართ.1.4
ქართ.1.5
ქართ.1.7
ქართ.1.13
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
ფერადი სიტყვებისათვის კიტხვების დასმა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
4-12
5-12
ზამთრის ესკიზი
ქართ.1.4
ქართ.1.7
ქართ.1.12
ქართ.1.14
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
სურათის მიხედვით პატარა ამბის მოფიქრება და ჩაწერა.
ტექსტიდან ხუთმარცვლიანი სიტყვების ამოწერა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
6-12
7-12
ზამთრის მოლოდინში
ქართ.1.3
ქართ.1.7.
ქართ.1.8.
ქართ.1.14
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
არდადეგებზე საკითხავი კლასგარეშე ლიტერატურა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
10-12
11-12
ნაძვის ხე და ჩიჩილაკი
ქართ.1.3
ქართ.1.7.
ქართ.1.8.
ქართ.1.13
ქართ.1.15
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
შეავსე ვენის დიაგრამა-ჩიჩილაკი და ნაძვის ხე.

ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
12-12
13-12
ნიტა და თოვლის ბაბუა
ქართ.1.3
ქართ.1.4.
ქართ.1.8
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
ცხრილის შევსება
სიტყვების სხვადასხვა მნიშვნელობით ჩაწერა.
წერა-ახალი წლის სამზადისი
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
14-12
17-12
ოთხი სურვილი
ქართ.1.3
ქართ.1.4
ქართ.1.8
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
1.ტექსტის გაგება-გააზრება
ლექსიკურ ერთეულებზე მუშაობა.
უბის წიგნაკის დამზადება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
2სთ
18-12
19-12
მთელი ღამე თოვდა.
ქართ.1.3
ქართ.1.4
ქართ.1.8.
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
ერთსიტყვიანი წინადადების  ორ,სამ,ოთხ და ხუტსიტყვიანად ქცევა.
დიალოგის ჩაწერა.
პერსონაჯის შერცევა და სქემის შევსება.
ლექსის დასრულება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
4სთ
20-12
21-12
24-12
25-12
ეკლისქურქიანი გოჭი
ქართ.1.4
ქართ.1.8
ქართ.1.11
ქართ.1.14
ქართ.1.15
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
სიტყვების ცაწერა და ნიმუსის მიხედვით ჩაწერა.
პირველი ტავის საკუტარი ვერსიის ჩაწერა.
სიტყვების წყვილებზე დაკვირვება,განსხვავების პოვნა და შემოხაზვა.
სქემის შედგენა.
სქემის სევსება და შესაბამისი გრაფიკის დახაზვა.
6სთ

26-12
27-12
28-12

თოვლიანი ტყის ამბები
ქართ.1.2
ქართ.1.7
ქართ.1.10
ქართ.1.15
წიგნი,რვეული, კალამი,დაფა,ცარცი.
კლასგარეშე კითხვა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური განმავითარებელი კომენტარებით.
5სთ



სსიპ წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფელ ზედა მესხეთის ბროწეულას საჯარო სკოლა.
                                              თემატური გეგმა ბუნებაში
მე-2 კლასი;                               მასწავლებელი:ნ.შალამბერიძე                  კვირაში:2 საათი.
#
გაკვეთილის თემა
ესგ-ის მისაღწევი შედეგები.
რესურსები

მეთოდები
და აქტივობები

შეფასება



საათების რაოდენობა
ჩატარების დრო

1.
სხეული და მისი ნაწილები
ბუნ.II.1.მოსწავლემ უნდა შრძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ_ჩვევების დემონსტრირება.
წიგნი,რვეული,კალამი.
სახელმძღვანელოს გაცნობა.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
მოსწავლის რვეულში მუშაობა,ადამიანის სხეულის ნაწილების გაცნობა.შეგრძნებების გახსენება,სავარჯიშოები ჰიგიენურ წესებზე.
ინდივიდუალური,განმავითარებელი კომენტარებით.

18-09
20-09
2
გავუფრთხილდეთ სხეულის ნაწილებს.
მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
უბრალო ფანქარი,სახაზავი.






დისკუსია.
სავარჯიშოების შესრულება.
კითხვა-პასუხი.




ინდივიდუალური,განმავიტარებელი კომენტარებით.


25-09
3
თუ გინდა რომ ჯანმრთელი იყო.
. მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
. მოსწავლეს შეუძლია ორგანიზმებისატვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.
ფორმატის ფურცელი.
წინასწარ დახაზული კვების პირამიდა,ბარატები სხვადასხვა საკვები პროდუქტის სურათით თითოეული მოსწავლისათვის,წებო.







კვებისრაციონის შედგენა.
კვების პირამიდის აგება.
კითხვა-პასუხი.





ინდივიდუალური,განმავიტარებელი კომენტარებით.


27-09
4
ჩვენ ვიზრდებით და ვიცვლებით.
ბუნ.2.1მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.2
მოსწავლეს შეუძლია სიცოცხლის ძირიტადი ნიშნების ამოცნობა.
წიგნი,რვეული,კალამი.







საუბარი ნახატის მიხედვით.
დისკუსია.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.





ინდივიდუალური,განმავითარებელი კომენტარებით.


2-10

5
ჯანსაღი ქცევები და დღის რეჟიმი.
ბუნ.2.1მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ 2.3.მოსწავლეს შეუძლია სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.
საწერი ფურცელი,კალამი.



,,აზროვნების რუკის შედგენა“.
წყვილებში მუშაობა.
ჯგუფური მუშაობა.




ინდივიდუალური,ჯგუფური მუშაობა განმავითარებელი კომენტარებით.


04-10

6
პროექტი-მინდა ვიყო ჯანმრთელი.ტესტი 1.





09-10
11-10

7
ცოცხალი და არაცოცხალი.
ბუნ2..1.მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.2 მოსწავლეს შეუძლია ორგანიზმებისათვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.


ხელოვნური და გამხმარი ვარდი.

სახელმძღვანელოზე მუშაობა.მოსწავლის რვეულში მუშაობა.ამოცნობა,წყვილებში მუშაობა.ცხრილის შევსება,სავარჯიშოს შესრულება.
ინდივიდუალური,წყვილებში,განმავიტარებელი კომენტარებით.

16-10
8
ცხოველებიც იზრდებიან.

ბუნ.2.1მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.2მოსწავლეს შეუძლია ორგანიზმებისათვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.
ბუნ.2.3.მოსწავლეს შეუძლია სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.
ფერადი ფანქრები,ფლომასტერები.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.დავალებების შესრულება, ჯგუფებში მუშაობა,რვეულში მუშაობა,დამოუკიდებლად მუშაობა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებებლი კომენტარებით.

18-10
9
შინაური ცხოველები-ძუძუმწოვრები.
ბუნ.2.1.მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.2.მოსწავლეს შეუძლია ორგანიზმებისათვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.
წიგნი,რვეული,კალამი.
საუბარი,სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
დისკუსია,შინაური ცხოველების ნასიერების გაცნობა,უსაფრთხოების წესების შემუსავება,შეჯამება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.

23-10

10
ტყის ნადირი
ბუნ.2.2მოსწავლეს შეუძ₾ია ორგანიზმებისათვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.
ბუნ.2.3.მოსწავლეს შეუძლია სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.
წიგნი,რვეული,კალამი.
ფერადი ფანქრები.
ფლომასტერები,ვიდეომასალა.
საუბარი.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.თამაში-ცხოველების ამოცნობა.ზოგიერთი ნადირის ნაშიერის გაცნობა.მოსწავლის რვეულში მუშაობა.გაკვეთილი ბუნებაში.შეჯამება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავიტარებელი კომენტარებით.
25-10

11
ტყის ნაირსახეობები
.ბუნ.2.1.მოსწავლეს შეუძლია პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.2..მოსწავლეს შეუძლია ორგანიზმებისათვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.
ბუნ.2.3.მოსწავლეს შეუძლია სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.
ფერადი ფანქრები,ფლომასტერები,მაკრატელი,წებო,ტაბახის ფურცელები,1 ფორმატი.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.ტყის შექმნა საკლასო ოთახში,ცხოველების ტყეში დაბინავება,სახელმძრვანელოზე მუშაობა.საკლასო დისკუსია,შეჯამება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
30-10

12
ფრინველები
ბუნ.2.1.მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.2.მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.
თიხა,ტოტები,კენჭები,თივა,მიწა,ფერადი ფანქრები ან ფლომასტერი,საწერი კალამი,მაკრატელი,ვიდეოფილმი.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.ფრინველების ტყეში დაბინავება.ფრინველების ტყეში დაბინავება.სახელმძრვანელოზე მუშაობა.ფრინველების ამოცნობა ტექსტის მიხედვით.პრაქტიკული სამუშაო.გაკვეთილის შეჯამება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავიტარებელი კომენტარებით.
1-11

13
მხოხავი ცხოველები
ბუნ.2.1.მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.2.მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.
ბუნ.2.3 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ორგანიზმებისათვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.
ვიდეომასალა.
პლასტელინი,ქვიშა,კენჭები,ფლომასტერი,ფორმატი.
თამაში გამოცნობაზე.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
დიაგრამის შევსება.დინოზავრების გაცნობა,თვალსაჩინოების მოდელის შექმნა.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
6-11
14
შემაჯამებელი გაკვეთილი.ტესტი 2




8-11
15
ცოცხალი გარემო-მცენარეები.
ბუნ.2.1მოსწავლემუნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.2 მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.

ბლაგვი დანა.მიკროსკოპი,ლუპები.ვიდეოფილმი.
მცენარის ნაწილლებზე დაკვირვება.
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.მოსწავლის რვეულში მუშაობა.პრაქტიკული სამუშაო.შეჯამება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავიტარებელი კომენტარებით.
13-11
16(1)
რას გვიამბობს მზესუმზირას თესლი?
ბუნ.2.1.მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ_ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.3 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ორგანიზმებისათვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.
მცენარეთა თესლები
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.დისკუსია,ჯგუფური მუსაობა.შეჯამება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავიტარებელი კომენტარებით.
15-11
16/2
ხეები სკოლის ეზოში
ბუნ.2.1 მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.2 მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.
სახატავი ფურცლები,ფერადი ფანქრები,ფლომასტერები,მუყაოს ფურცლები.
ხეების გამოკვლევა.დისკუსია.ასოციაციური რუკის შედგენა.თამაში-,,ხეების სილუეტები“.შეჯამება
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
20-11
17/1
ჩემი ხე
ბუნ.2.1 მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნნარ_ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ..2.2 მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.
ბუნ.2.3 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ორგანიზმებისათვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.
ფორმატი,ფერადი ფანქრები,ფლომასტერები, ,,საკუტარი ხის’ ფოთოლი ან წიწვები,წებო.
სახელმძღვანელოზა მუშაობა.ჯგუფებში მუშაობა,კოლაჟის შექმნა,შეჯამება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
22-11
17/2
ტყე შეუნახე შვილებსა
ბუნ.2.1 მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებსი მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.3 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ორგანიზმებისატვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.
წიგნი,რვეული,კალამი.
საკლასო დისკუსია,პაუზებით კითხვა-რ.ინანიშვილის ,,მუხა’. შეჯამება.
ინდივიდუალური,განმავიტარებელი კომენტარებით.
27-11
18
(პრაქტიკული სამუშაო ექსპერიმენტი)ცოცხალი გარემო-მცენარეები.
ბუნ.2..1მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ_ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ 2.2 მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.
ბუნ.2.3 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ორგანიზმებისთვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.
მასწავლებლისთვის-მცენარეთა თესლები,ხის ჩხირები,პლასტმასის ქილები,მშრალი მიწა,წყალი.მოსწავლეებისთვის-ფურცლები,წებო,ვაშლი.
წყვილებში მუშაობა.ჯგუფებში მუშაობა.შეჯამება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავიტარებელი კომენტარებით.
29-11
4-12
19
პრაქტიკული სამუშაო)სასარგებლო საკვები.
ბუნ.2.1 მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ..2.2 მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.
მასწავლებლისთვის-ხილის სურათებით.ცხრილი ჯგუფებში სამუშაოდ.მოსწავლებისთვის-შინიდან წამოღებული ხილი,ფერადი ფანქრები.
მოსწავლეთა დაჯგუფება.
ჯგუფებში მუშაობა.შეჯამება.

6-12
11-12
20
ხილი და ბოსტნეული
ბუნ.2.1მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.3 მოსწავლემ უნდა სეძლოს ორგანიზმებისათვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.
მასწავლებლისთვის სხვადასხვა სახის ბოსტნეული,კალათა ან ყუთი.მოსწავლისათვის-მაკრატელი,წებო,ფერადი ფანქრები ან ფლომასტერი.

საუბარი ბოსტნეულის გაცნობაზე.სახელმძღვანელოზე მუშაობა.მოსწავლის რვეულში მუშაობა.საკლასო საუბარი.შეჯამება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავიტარებელი კომენტარებით.
13-12
21
მარცვლეული მცენარეები
ბუნ.2.1მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.2 მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.
მასწავლებლისთვის-მცენარეთა მარცვლები.მოსწავლეებისთვის-ფერადი ფანქრები,ფლომასტერები.
მოთხრობა ,,მინდორში“-შინაარსის გააზრება,წყვილებში მუშაობა,შეჯამება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
18-12
22
ოთახის მცენარეები
ბუნ.2.1მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.2.მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიცოცხლის ძირითადი ნიშნების ამოცნობა.
ბუნ.2.3 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ორგანიზმებისათვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობა.
მასწავლებლისთვის-ოთახის ყვავილები,სარწყავი წყალი,ცვარი,რკინის ჩხირი,მაკრატელი.მოსწავლეებისთვის-ფერადი ფანქრები,ფლომასტერები.
საუბარი.მოსწავლის რვეულსი მუშაობა.ვარჯიში ოთახის მცენარეების მოვლაში.შეჯამება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
20-12
23
ვიზეიმოთ ახალი წელი
ბუნ.2.1მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ_ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.2.3 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ორგანიზმებისათვის გარემოს მნიშნელობაზე მსჯელობა.
მასწავლებლისთვის-მსხვილი ძაფი.სათამაშო თოვლის პაპა.მოსწავლეებისტვის-მაკრატელი წებო,ფერადი ფანქრები,ფლომასტერები.
საუბარი.საკლასო ოთახის მორთვა,ნაძვის ხის დამზადება.შეჯამება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავითარებელი კომენტარებით.
25-12
27-12

No comments:

Post a Comment