სსიპ წყალტუბოს
მუნიციპალიტეტის სოფელ ზედა მესხეთის ბროწეულას საჯარო სკოლა.
თემატური
გეგმა ბუნებაში
კლასი:მე-3
მასწავლებელი:ნინო
შალამბერიძე.
გაკვეთილის თემა
|
ესგ-ის სტანდარტი/ინდიკატორები
|
რესურსები
|
აქტივობები
|
შეფასება
|
საათების რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
|
თავი 1.მზის სისტემა.
|
|
|
|
|
|
|
1.ვარსკვლავებიანი ცა.
|
ბუნ.3.6.მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე
მსჯელობა.
|
სახელმძღვანელო,კალამი,სტიკერები(წებოვანი ფურცლები),დაფა,ცარცი,დიდი
ფორმატი,შავი ფურცლები,თეთრისაღებავი.
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება.
ტექსტის კითხვა.
შეკითხვების დასმა.
შაჯამება.შეფასება.
|
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავიტარებელი კომენტარებით.
|
1სთ
|
17-09
|
2.მზე ვარსკვლავია
|
ბუნ.3.6. .მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე
მსჯელობა.
|
სახელმძრვანელო,დაფა,ცარცი,თაბახის ფურცლები,საწერ-კალამი.
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება.
ტექსტის კითხვა წყვილებში.
შეჯამება.შეფასება.
|
|
1სთ
|
19-09
|
3.მზის სისტემა
|
ბუნ.3.6.მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე
მსჯელობა.
|
სახელმზღვანელო,პატარა ფურცლები.საწერ=კალამი.პლასტელინი,თაბახის ფურცლები,დიდი
ფორმატი.
|
,,ლექსიკონის სქემის“ შევსება.
ჯგუფებსი მუსაობა-მზის ოჯახის მოდელის შექმნა.
შეჯამება,შეფასება.
|
|
1სთ
|
24-09
|
4.დედამიწა-ჩვენი პლანეტა.
|
ბუნ.3.6.
.მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე მსჯელობა.
|
წიგნი,რვეული,კალამი
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება,ილუსტრაციაზე მუშაობა,გაკვეტილის შეჯამება.
|
|
1სთ
|
26-09
|
დღე და ღამე
|
ბუნ.3.6. .მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე
მსჯელობა.
|
ფლიფცატი,გლობუსი,ფარანი,მზის 3 სურათი.
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება,კითხვებზე პასუხის გაცემა,პრაქტიკული სამუსაო-დედამიწის
მოძრაობის მოდელის სექმნა.შეჯამება-გასასვლელი ბარატები.შეფასება.
|
|
1სთ
|
1-10
|
6.მთვარე
|
ბუნ.3.6. .მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე
მსჯელობა.
|
ფლიფჩატი,ფერადი ცარცი,ვიდეოფილმი ან ზრაპარი.
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება-კროსვორდის შევსება.პრაქტიკული სამუშაო-მთვარის
დედამიწის გარშემო მოდელის შექმნა.ილუსტრაციებზე მუშაობა და ვიდეოფილმის განხილვა.შეჯამება-სიტყვებით
წინადადებების სედგენა.
|
|
1სთ
|
3-10
|
7.ჩრდილი
|
ბუნ.3.6. .მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე
მსჯელობა.
|
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება,პრაქტიკული სამუსაო-ჩრდილზე დაკვირვება,შეჯამება,შეფასება.
|
|
1სთ
|
10-10
|
8.პროე3ქტი-მზის საათის დამზადება.
|
|
50 სმ სიგრძის სწორი ჯოხი,მუყაოს ან ფანქრის ნაჭერი,სადგისი,წებო,ცარცი.
|
მოტელვა,მზის საათის დამზადება,შეჯამება.
|
|
1სთ
|
15-10
|
თავი.2 ყვავილოვანი
მცენარეები.
|
|
|
|
|
|
|
1.ყვავილოვანი მცენარეები.
|
ბუნ.3.2
|
|
|
|
1სთ
|
17-10
|
2.როგორი ფესვი აქვს მცენარეს.
|
ბუნ.3.2
|
მცენარეტა ფესვები
|
მცენარეტა ფესვებზე დაკვირვება,ჰერბარიუმის დამზადება,ცხრილზე მუშაობა.
|
|
1სთ
|
22-10
|
3.რისთვის სჭირდება მცენარეს ფესვი?
|
ბუნ.3.2.
|
|
ცდის ჩატარება.
დაკვირვება,დასკვნების გამოტანა,სავარჯიშოების შესრულება.
|
|
1სთ
|
24-10
|
4.მცენარის ღერო.
|
ბუნ.3.2.
|
|
სავარჯიშოების ამოხსნა,
ცხრილებიის შევსება.
|
|
1სთ
|
29-10
|
5.მცენარის ღეროს მნიშვნელობა.
|
|
წიტელი მელანი,2ცალი გამჭირვალე ჭიქა წყლით,მაკრატელი რეროს გადასაჭრელად,ნიახურის,პატარძალას
2 ცალი ღერო.
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება.ცდის მიზნისა და ცდის ეტაპების განსაზღვრა,სეჯამება,შეფასება.
|
|
1სთ
|
31-11
|
|
6.ფოთოლი.
|
ბუნ.3..2
|
სხვადასხვა მცენარის ფოტლები,გამადიდებელი შუშა, 2 ქილა,2 ერთჯერადი
გამჭიორვალე ჭიქა მცენარის 2-3 ფოთოლი
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება,ფოტლის აგებულების შესწავლა,გაკვეტილის შეჯამება,შეფასება-,,შუქნიშანი“
|
|
2სთ
|
5-11
|
,მუყაოს 2 ნაჭერი.
|
|
|||||
მე-2 გაკვეთილი
ტრანსპირაცია-ფოტლიდან წყლის აორტქლება.
|
ბუნ.3.1.მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და
ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.3.2.მოსწავლემ უნდა შეძლოს ყვავილოვანი მცენარეთა ზოგადი დახასიატება
|
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება.
ცდის ჩატარება.
სეჯამება.
შეფასება.
|
|
|
7-11
|
7.მცენარის კვება.
|
ბუნ.3.1
|
ვიდეორგოლები
|
ვიდეორგოლების ნახვა,სავარჯიშოების შესრულება.
|
|
1სთ
|
12-11
|
8.მცენარის სუნთქვა.
|
ბუნ.3.1.
ბუნ.3.2.
|
ვიდეოფილმი
|
ვიდეოფილმის ნახვა,დაკვირვების შედეგები ცდის მიხედვით,ცხრილების სევსება,სავარჯიშოების
შესრულება.
|
|
1სთ
|
14-11
|
9.ყვავილის აგებულება და მნიშვნელობა.
|
ბუნ.3.2.
|
წიგნი,თვალსაჩინოება,ვიდეოფილმი.
|
ფილმის ნახვა,დაკვირვების სედეგები,სავარჯიშოს შესრულება.
|
|
1სთ
|
19-11
|
10.ნაყოფი და თესლი.
|
ბუნ.3.1
ბუნ.3.2
|
ვიდეოფილმი
|
ვიდეოფილმის ნახვა,სავარჯიშოს შესრულება.
|
|
1სთ
|
21-11
|
11.ნაყოფისა და თესლის გავრცელება.
|
ბუნ.3.2
|
ვიდეოფილმი
|
ვიდეოფილმის ნახვა,სავარჯიშოპპების შესრულება,ცხრილების შევსება.
|
|
1სთ
|
26-11
|
12.მცენარე და გარემო.
|
ბუნ3.2.
|
ვიდეოფილმი
|
ვიდეოფილმის ნახვა,
სავარჯიშოების შესრულება.
|
|
1სთ
|
28-12
|
13.მცენარეების თავდაცვა.
|
ბუნ.3.2
|
ფოტო ან ვიდეომასალა.
|
ფილმის ნახვა,დატვალიერება.დაკვირვება,სავარჯისოების შესრულება.
|
|
1სთ
|
3-12
|
14.საკვები მცენარეები.
|
ბუნ.3.2.
|
ფოტო ან ვიდეომასალა.
|
ფოტოს ან ვიდეოფილმის ნახვა,ცხრილების სევსება,
|
|
1სთ
|
5-12
|
15.მცენარეების დაცვა.
|
ბუნ.3.2
|
|
სავარჯიშოების შესრულება
|
|
1სთ
|
10-12
|
კვლევა-.სინათლის
როლი თესლის აღმოცენებაში.
|
|
2 კონტეინერი,რომელიც კარგად იკვრება,ნოტიო ნიადაგი,ხელსახოცი,ლუპა,მარკერი,დიდი
სადილის კოვზი,რომელიმე მცენარის თესლი მაგ.ბოლოკის.
|
|
|
1სთ
|
12-12
|
თავი 3.ბუნებრივი
მოვლენები.
|
|
|
|
|
|
|
1.ბუნებრივი მოვლენები.
|
ბუნ.3.7 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ამინდის განმსაზღვრელი ბუნებრივი მოვლენების
დახასიათება.
|
|
|
|
1სთ
|
17-12
|
2.ჰაერის ტემპერატურა.
|
ბუნ.3.7
|
ჰაერის, წყლის და ადამიანის სხეულის ტემპერატურის საზომი თერმომეტრი,თბილი
და ცივი წყალი,2ჭიქა,ფერადი ფურცლები,საწერ-კალამი.
|
საუბარი თერმომეტრზე,ცდების ჩატარება.შეჯამება,შეფასება.
|
|
1სთ
|
19—12
|
3.ღრუბლები
|
ბუნ.3.7
|
სახელმზღვანელო,სახატავი ფურცლები,ბამბა,წებო,ფერადი ფანქრები,ქილა,ტბილი
წყალი,რკინის ჯამი,ყინული.
|
ცდის ცატარება,ღრუბლებზე დაკვირვება,სახელმძღვანელოზე მუსაობა,სავარჯიშოს
შესრულება,შეჯამება,შეფასება.
|
|
1სთ
|
24-12
|
4.წვიმა და თოვლი.
|
ბუნ.3.7
|
პრაწტიკული 1-სტვის:ტასი,წყალი,სარკე,ფურცელი.
პრაქტიკული 2-სთვის:პლასტმასის ბოტლი,წებოვანი ლენტი ან ლეიკოპლასტი,სახაზავი
ან საზომი ლენტი,მარკერი.
|
შესავალი საუბარი,პრაქტიკული სამუშაო,შეჯამება,შეფასება.
|
|
1სთ
|
26-12
|
No comments:
Post a Comment