ღონისძიებები

კურიკულუმები

                    2018-2019 სასწავლო წლის კურიკულუმები
                                     


სსიპ წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფელ ზედა მესხეთის ბროწეულას საჯარო სკოლა.
                                        თემატური გეგმა ბუნებაში
 კლასი:მე-3
 მასწავლებელი:ნინო შალამბერიძე.

გაკვეთილის თემა
ესგ-ის სტანდარტი/ინდიკატორები
რესურსები
აქტივობები
შეფასება
საათების რაოდენობა
ჩატარების დრო
თავი 1.მზის სისტემა.






1.ვარსკვლავებიანი ცა.
ბუნ.3.6.მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე მსჯელობა.
სახელმძღვანელო,კალამი,სტიკერები(წებოვანი ფურცლები),დაფა,ცარცი,დიდი ფორმატი,შავი ფურცლები,თეთრისაღებავი.
წინარე ცოდნის გააქტიურება.
ტექსტის კითხვა.
შეკითხვების დასმა.
შაჯამება.შეფასება.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,განმავიტარებელი კომენტარებით.
1სთ
17-09

2.მზე ვარსკვლავია
ბუნ.3.6. .მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე მსჯელობა.
სახელმძრვანელო,დაფა,ცარცი,თაბახის ფურცლები,საწერ-კალამი.
წინარე ცოდნის გააქტიურება.
ტექსტის კითხვა წყვილებში.
შეჯამება.შეფასება.

1სთ
19-09

3.მზის სისტემა
ბუნ.3.6.მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე მსჯელობა.
სახელმზღვანელო,პატარა ფურცლები.საწერ=კალამი.პლასტელინი,თაბახის ფურცლები,დიდი ფორმატი.
,,ლექსიკონის სქემის“ შევსება.
ჯგუფებსი მუსაობა-მზის ოჯახის მოდელის შექმნა.
შეჯამება,შეფასება.

1სთ
24-09
4.დედამიწა-ჩვენი პლანეტა.
ბუნ.3.6. .მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე მსჯელობა.
წიგნი,რვეული,კალამი
წინარე ცოდნის გააქტიურება,ილუსტრაციაზე მუშაობა,გაკვეტილის შეჯამება.

1სთ
26-09
დღე და ღამე
ბუნ.3.6. .მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე მსჯელობა.
ფლიფცატი,გლობუსი,ფარანი,მზის 3 სურათი.
წინარე ცოდნის გააქტიურება,კითხვებზე პასუხის გაცემა,პრაქტიკული სამუსაო-დედამიწის მოძრაობის მოდელის სექმნა.შეჯამება-გასასვლელი ბარატები.შეფასება.

1სთ
1-10
6.მთვარე
ბუნ.3.6. .მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე მსჯელობა.
ფლიფჩატი,ფერადი ცარცი,ვიდეოფილმი ან ზრაპარი.
წინარე ცოდნის გააქტიურება-კროსვორდის შევსება.პრაქტიკული სამუშაო-მთვარის დედამიწის გარშემო მოდელის შექმნა.ილუსტრაციებზე მუშაობა და ვიდეოფილმის განხილვა.შეჯამება-სიტყვებით წინადადებების სედგენა.

1სთ
3-10
7.ჩრდილი

ბუნ.3.6. .მოსწავლემ უნდა შეძლოს უშუალო დაკვირვება და ციურ სხეულებზე მსჯელობა.

წინარე ცოდნის გააქტიურება,პრაქტიკული სამუსაო-ჩრდილზე დაკვირვება,შეჯამება,შეფასება.

1სთ
10-10
8.პროე3ქტი-მზის საათის დამზადება.

50 სმ სიგრძის სწორი ჯოხი,მუყაოს ან ფანქრის ნაჭერი,სადგისი,წებო,ცარცი.
მოტელვა,მზის საათის დამზადება,შეჯამება.

1სთ
15-10
თავი.2 ყვავილოვანი მცენარეები.






1.ყვავილოვანი მცენარეები.
ბუნ.3.2



1სთ
17-10
2.როგორი ფესვი აქვს მცენარეს.
ბუნ.3.2
მცენარეტა ფესვები
მცენარეტა ფესვებზე დაკვირვება,ჰერბარიუმის დამზადება,ცხრილზე მუშაობა.

1სთ
22-10
3.რისთვის სჭირდება მცენარეს ფესვი?
ბუნ.3.2.

ცდის ჩატარება.
დაკვირვება,დასკვნების გამოტანა,სავარჯიშოების შესრულება.

1სთ
24-10
4.მცენარის ღერო.

ბუნ.3.2.

სავარჯიშოების ამოხსნა,
ცხრილებიის შევსება.

1სთ
29-10
5.მცენარის ღეროს მნიშვნელობა.

წიტელი მელანი,2ცალი გამჭირვალე ჭიქა წყლით,მაკრატელი რეროს გადასაჭრელად,ნიახურის,პატარძალას 2 ცალი ღერო.
წინარე ცოდნის გააქტიურება.ცდის მიზნისა და ცდის ეტაპების განსაზღვრა,სეჯამება,შეფასება.

1სთ
31-11

6.ფოთოლი.
ბუნ.3..2
სხვადასხვა მცენარის ფოტლები,გამადიდებელი შუშა, 2 ქილა,2 ერთჯერადი გამჭიორვალე ჭიქა მცენარის 2-3 ფოთოლი
წინარე ცოდნის გააქტიურება,ფოტლის აგებულების შესწავლა,გაკვეტილის შეჯამება,შეფასება-,,შუქნიშანი“

2სთ
5-11
,მუყაოს 2 ნაჭერი.


მე-2 გაკვეთილი

ტრანსპირაცია-ფოტლიდან წყლის აორტქლება.
ბუნ.3.1.მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
ბუნ.3.2.მოსწავლემ უნდა შეძლოს ყვავილოვანი მცენარეთა ზოგადი დახასიატება

წინარე ცოდნის გააქტიურება.
ცდის ჩატარება.
სეჯამება.
შეფასება.


7-11
7.მცენარის კვება.
ბუნ.3.1
ვიდეორგოლები
ვიდეორგოლების ნახვა,სავარჯიშოების შესრულება.

1სთ
12-11
8.მცენარის სუნთქვა.

ბუნ.3.1.
ბუნ.3.2.
ვიდეოფილმი
ვიდეოფილმის ნახვა,დაკვირვების შედეგები ცდის მიხედვით,ცხრილების სევსება,სავარჯიშოების შესრულება.

1სთ
14-11
9.ყვავილის აგებულება და მნიშვნელობა.
ბუნ.3.2.
წიგნი,თვალსაჩინოება,ვიდეოფილმი.
ფილმის ნახვა,დაკვირვების სედეგები,სავარჯიშოს შესრულება.

1სთ
19-11
10.ნაყოფი და თესლი.
ბუნ.3.1
ბუნ.3.2
ვიდეოფილმი
ვიდეოფილმის ნახვა,სავარჯიშოს შესრულება.

1სთ
21-11
11.ნაყოფისა და თესლის გავრცელება.
ბუნ.3.2
ვიდეოფილმი
ვიდეოფილმის ნახვა,სავარჯიშოპპების შესრულება,ცხრილების შევსება.

1სთ
26-11
12.მცენარე და გარემო.
ბუნ3.2.
ვიდეოფილმი
ვიდეოფილმის ნახვა,
სავარჯიშოების შესრულება.

1სთ
28-12
13.მცენარეების თავდაცვა.
ბუნ.3.2
ფოტო ან ვიდეომასალა.
ფილმის ნახვა,დატვალიერება.დაკვირვება,სავარჯისოების შესრულება.

1სთ
3-12
14.საკვები მცენარეები.

ბუნ.3.2.
ფოტო ან ვიდეომასალა.
ფოტოს ან ვიდეოფილმის ნახვა,ცხრილების სევსება,

1სთ
5-12
15.მცენარეების დაცვა.
ბუნ.3.2

სავარჯიშოების შესრულება

1სთ
10-12
კვლევა-.სინათლის როლი თესლის აღმოცენებაში.

2 კონტეინერი,რომელიც კარგად იკვრება,ნოტიო ნიადაგი,ხელსახოცი,ლუპა,მარკერი,დიდი სადილის კოვზი,რომელიმე მცენარის თესლი მაგ.ბოლოკის.


1სთ
12-12
თავი 3.ბუნებრივი მოვლენები.






1.ბუნებრივი მოვლენები.
ბუნ.3.7 მოსწავლემ უნდა შეძლოს ამინდის განმსაზღვრელი ბუნებრივი მოვლენების დახასიათება.



1სთ
17-12
2.ჰაერის ტემპერატურა.
ბუნ.3.7
ჰაერის, წყლის და ადამიანის სხეულის ტემპერატურის საზომი თერმომეტრი,თბილი და ცივი წყალი,2ჭიქა,ფერადი ფურცლები,საწერ-კალამი.
საუბარი თერმომეტრზე,ცდების ჩატარება.შეჯამება,შეფასება.

1სთ
19—12
3.ღრუბლები
ბუნ.3.7
სახელმზღვანელო,სახატავი ფურცლები,ბამბა,წებო,ფერადი ფანქრები,ქილა,ტბილი წყალი,რკინის ჯამი,ყინული.
ცდის ცატარება,ღრუბლებზე დაკვირვება,სახელმძღვანელოზე მუსაობა,სავარჯიშოს შესრულება,შეჯამება,შეფასება.

1სთ
24-12
4.წვიმა და თოვლი.

ბუნ.3.7
პრაწტიკული 1-სტვის:ტასი,წყალი,სარკე,ფურცელი.
პრაქტიკული 2-სთვის:პლასტმასის ბოტლი,წებოვანი ლენტი ან ლეიკოპლასტი,სახაზავი ან საზომი ლენტი,მარკერი.
შესავალი საუბარი,პრაქტიკული სამუშაო,შეჯამება,შეფასება.

1სთ
26-12





No comments:

Post a Comment