ღონისძიებები
- მთავარი
- ჩემ შესახებ
- გაკვეთილები
- საშემოდგომო ღონისძიება
- კოლეგებთან შეხვედრა
- მიზანი
- სერთიფიკატები
- პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
- პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის პრეზენტაცია
- ზამთრის ღონისძიება
- პროექტი ,,ჩვენ და გარემო"
- რესურსები
- საწრეო მუშაობა 1-ლი სემესტრი(ქარტული,მატემატიკა)
- საწრეო მუშაობა მე-2 სემესტრი(ქართული,მატემატიკა)
- ტრენინგები
- შეფასების რუბრიკები
- თემატური გეგმები
- საწრეო მუშაობა ქართულ ენაში მე-4 კლასი
- პრეზენტაცია
- პროექტი ,,ჩვენი ხე"
- თემატური გეგმები
- გამოკითხვა
- პროექტი ,,წიწვოვანი მცენარეები'
- რესურსი ,,ცოცხალი ორგანიზმები"
- საწრეო მუშაობა მე-3 კლასი
Monday, October 7, 2019
“გაჩერებების” მეთოდის გამოყენება გაკვეთილზე 11 აპრილი, 2019 თამარ მურუსიძე a- A+ დღეს უკვე ყველა მასწავლებლისთვის ცნობილია გაჩერებებით სწავლის მეთოდი და მისი გამოყენების ეფექტური შედეგი. მინდა გაგიზიაროთ ჩემი გამოცდილება, თუ როგორ გამოვიყენე აღნიშნული მეთოდი მათემატიკის გაკვეთილზე მე-5 კლასში, ახალი მასალის ახსნისას. გაკვეთილის თემა იყო: ტოლმრიცხველიანი და ტოლმნიშვნელიანი წილადების შედარება. გაჩერებების მეთოდი ესაა დამოუკიდებლად გაგება-გააზრებაზე, ქმედებაზე ორიენტირებული მეთოდი. სასწავლო მიზნის მისაღწევად დროის ლიმიტი, მასალა, სწავლის გზები, რესურსები, საკლასო სივრცე კარგად უნდა იყოს ორგანიზებული, ასევე- გათვალისწინებული მოსწავლეთა შესაძლებლობები. საკლასო სივრცე დავყავი ჯგუფური მუშაობისათვის განკუთვნილ 4 ზონად. თითოეულს „გაჩერება #…“ ეწოდება. თითოეულ გაჩერებაზე სხვადასხვა გზით გასაანალიზებელი ერთი და იმავე შინაარსის მასალა განვათავსე. მოსწავლეთა ჯგუფები თანმიმდევრულად მოძრაობენ „გაჩერებებზე“, შესაბამისად თითოეულ ჯგუფს ამ „მოგზაურობისას“ ყველა დავალების შესრულება უწევს.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment